مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-09بين الملل

اندیشکده آمریکایی| ماموریت جدید دبیرکل النجباء عراق پس از شهادت سردار سلیمانی


یک اندیشکده آمریکایی با انتشار گزارشی تحلیلی ضمن اشاره به دیدارها و مواضع دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء طی سفر به ایران، مرحله پس از ترور شهیدان سلیمانی و المهندس را فصل تازه ای از نقش آفرینی وی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اندیشکده آمریکایی موسوم به بنیاد مطالعات جهانی و تحلیل تروریسم جیمز تاون در گزارشی سفر اخیر دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء به ایران را مورد بررسی قرار داد.

مرکز ارتباطات و امور رسانه ای ، موجب شد که تمام ساختار آن هدف تحریم های دولت ایالات متحده قرار گیرد و حتی رسانه های وابسته به النُجَباء نیز از شمول تحریم در امان نمانند.

گزارش فوق، مقطع پس از ترور شهیدان سلیمانی و المهندس را فصل تازه ای از نقش آفرینی شیخ اکرم الکعبی توصیف کرد و یادآور شد: تصاویر دبیرکل نُجَباء در کنار [سردار] اسماعیل قاآنی فرمانده جدید سپاه قدس در مراسم تشییع [شهید] قاسم سلیمانی، شهرت او را دوچندان کرد.

وی بلافاصله در دفتر خود مقتدی الصدر و سایر فرماندهان گروه های شیعه عراقی را گردهم آورد تا با متحد کردن آنان زیر یک چتر، برای انتقام گیری از آمریکا برنامه ریزی کند.

این اندیشکده معارض، الکعبی را یکی از چهره های جایگزین مقاومت عراق برای پر کردن خلأ شهید ابومهدی المهندس دانست و افزود: دبیرکل النُج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده آمریکایی| ماموریت جدید دبیرکل النجباء عراق پس از شهادت سردار سلیمانی

اندیشکده آمریکایی| ماموریت جدید دبیرکل النجباء عراق پس از شهادت سردار سلیمانی